11/03/2014 13:47

Цвят "сепия" или монохромна картичка

Привет отново, този път с картичка, която започнах специално за предизвикателството на Калисто "Стара снимка" при Картичкофуриите ето тук: cardsaddicted.blogspot.com/2014/03/209.html.

Докато я направя и вчера в  Card Mania Challenges започна друго с тема "Нещо ново" ето тук cardmaniachallenges.blogspot.com/2014/03/cmc42-something-new.html.

Аз като един начинаещ в картичкоправенето имам много малко стари "неща" и всичко ми е ново. Точно на 8-ми март станах горд притежател на 4 дистрес мастилца в кафявата гама и два много нежни печата на Мигито Петрова. Седмица преди това се сдобих и с няколко щанци за изрязване, та като се вгледах сега в картичката, единствените стари неща са тишу хартията и кафевия тюл. За първи път работя с дистрес мастила и за първи път си направих тичинки... Със сигурност ще забележите, че използвам същия Card Sketch (не зная как е на български, може би е модел или шаблон)  като този на Калисто тук: kalinasto.blogspot.com/2014/03/blog-post.html. Няма как да пропусна да го споделя, защото картичката и е просто съвършена, та разглеждайки я няколко дни неусетно съм направила бледо подобие на нейната.

Много вложих в картичката, наслаждавах се на всеки откраднат миг с мастилцата и печатите, на "мачкането" на цветята от тишу хартия... Снимах я няколко пъти на различна светлина и на различен фон, но само това може да се постигне като разполага човек само с телефон...

И така картичката е готова, дано ви хареса и да имахте хубаво време с мен.

До скоро!

—————

Back


Contact

Irena's handmade art and something else

https://www.facebook.com/irena.stefanova.35