20/01/2014 19:07

Сватба-а-а-а!

От няколко дни вълненията ми са свързани с една предстояща сватба. Това не е просто поредната сватба :)
През идния август ще е сватбата на дъщеря ми Злати и приятеля й Андрей.

Първата ми мисъл беше за поканите!

Тайно се надявах да бъда включена в избора им, но кой да предполага, че ще ми доверят и направата им.

Обиколих всички възможни магазини, книжарници и кинкалерии в града; разгледах невероятни сватбени покани в най-различни стилове и нюанси на розово-лилавото. Преминах през еуфория и ентусиазъм в желанието да зарадвам децата с нещо наистина красиво; през обезсърчение и несигурност в способностите си; през отчаяние, защото не намерих лилав перлен или поне твърд картон, нито пък подходящи пънчове; през насърчение, че и с подръчни средства може да се получи нещо красиво... В крайна сметка поисках пънчове от приятел и получих повече, отколкото очаквах...

Излишно е да споменавам колко много се вълнувам, радвам и между нас казано - голяма треска ме тресе.

И така, цветът на сватбата е розово-лилав, а на вашето внимание предлагам различни варианти. Крайният избор все още не е направен, така че очаквайте още варианти :)

—————

Back


Contact

Irena's handmade art and something else

https://www.facebook.com/irena.stefanova.35