06/05/2014 19:10

Първата ми картичка с топъл ембосинг или 3, 5, 8

От няколко месеца имам мастило и цели две пудри за топъл ембосинг, но спестявах от уреда за изпичането му. И така все нещо не се получаваше прилично изображение след изпичането със сешоара, докато не открих, че мъжа ми има пистолет за горещ въздух. Присетих се да опитам отново след предизвикателството на Card Mania CMC#46 Emboss It , което изисква картичка с ембосинг техника, а картичката подредих според предизвикателството на Мър-мяу Забавлятелство Тридесет и първо: "3-5-8...", според което имам 3 листенца, 5 рози и 8 перли.

След толкова неуспешни опити бях приятно изненадана да се получи дантеления бордюр още от първия път. Веднага покрих крайчетатат на розите с брокатената пудра. Надявам се да се вижда добре на снимката. Не зная защо този сайт иска намаляване на качеството на снимките, за да се побират в публикацията, но в галерията "Като на изложба" се вижда много по-добре(ето тук ).

Със сигурност ще продължа да използвам топъл ембосинг и с по-големи печати, но съм особено горда да споделя първото си постижение, което много ми харесва.

Ето и картичката, която ще зарадва приятелка за имения и ден.

.

Ще я покажа и тук:

Challenge #34 - creativefingerschallengeblog.blogspot.co.uk/2014/05/challenge-34-and-winners-32.html

—————

Back


Contact

Irena's handmade art and something else

https://www.facebook.com/irena.stefanova.35