07/04/2014 12:16

Денят на здравето и на здравния работник

Честит празник на всички лекари, фелшери, стоматолози, медицински сестри, лаборанти, рехабилитатори и на всеки, свързан с опазване здравето ни! 

Честит празник и на моята майка, която въпреки и в пенсия, напълно оправдава професията си, а именно милосърдна сестра! Обичам те, майче!

Тези, които ме познават лично знаят, че последните ми няколко месеца бяха изпълнени с болка, която на моменти ме довеждаше до отчаяние и други не особено приятни настоения. Днес се чувствам много по-добре, благодарение на грижите на екипа на специализираната болница за рехабилитация „Стайков и фамилия”, в хотел “Средец”, Слънчев бряг. В момента все още съм на лечение в санаториума, но кутията с основни материали за любимото ми хоби пътува с мен(въпреки учудения поглед на любимия).

Вчера направих няколко картички за днешния празник на персонала. Направих  и една подаръчна кутия за шоколад за масажиста Божидар, който с голямо търпение работи върху гърба ми и търпеливо изпробва всякакви методи, за да избегне болката и все пак да си свърши добре работата. Не успях да я снимам, защото късно разбрах, че вчера е последния му работен ден от престоя ни тук и бързах да му благодаря преди да се разделим.

Ето ги и картичките. 

Тази вече е при главния лекар:

Следващите две са при двама от рехабилитаторите, мъже:

А с последните две ще се включа в последния момент в предизвикателството на Картичкофуриите "Пролетен празник".

cardsaddicted.blogspot.com/2014/03/212.html

 

 

 

 

 

—————

Back


Contact

Irena's handmade art and something else

https://www.facebook.com/irena.stefanova.35